In deze nieuwe rol draag je zorg voor een efficiënte, veilige en kwalitatieve uitvoering van alle operationele processen binnen de werkplaats, parts- en logistieke afdeling, met als doel optimale klanttevredenheid, leverbetrouwbaarheid en rendabiliteit.Als Operationeel Manager ben je dan ook verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing, optimalisatie en integratie van deze afdelingen en rapporteer je direct aan de General Manager.Belangrijkste verantwoordelijkheden:
Leidinggeven aan circa 13 medewerkers verdeeld over drie afdelingen (werkplaats, parts, logistiek);Opstellen, bewaken en verbeteren van operationele planningen en KPI’s;Optimaliseren van processen m.b.t. voorraadbeheer, onderdelenstromen en werkplaatscapaciteit;Realiseren van korte doorlooptijden en hoge leverbetrouwbaarheid;Coördineren van onderhouds-, revisie- en serviceprojecten in de werkplaats;Zorgdragen voor naleving van kwaliteits-, veiligheids- en milieunormen (ISO/VCA e.d.);Initiëren van verbeterprojecten (LEAN, 5S, digitalisering, etc.);Fungeren als schakel tussen operatie en management, met oog voor mens, proces en resultaat.