Toon filters
Actuele posities

























Director Operations Apparatenbouw
Ben jij een doorgewinterde leider met een sterke achtergrond in Operations Management? Gedij je goed in een dynamische omgeving? Leid je graag multidisciplinaire teams om hoogwaardige systemen te leveren en zorg je tegelijkertijd voor efficiëntie en compliance? Zo ja, dan hebben we een geweldige kans voor je om het team te versterken als Director of Operations bij onze opdrachtgever.In deze rol ben je verantwoordelijk voor het realiseren van functionerende, geconfigureerde (standaard) producten/systemen in overeenstemming met de gestelde kwaliteit, kosten en eisen binnen de gespecificeerde levertijd. Je rol bestaat uit het leiden van de afdeling Productie (Engineering), Assemblage, Procurement & Logistics en Werkvoorbereiding. In totaal circa 40 medewerkers waarvan 7 direct reports. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van operationele plannen, het beheren van afdelingsdoelstellingen, het coachen van medewerkers en het toezien op de naleving van standaarden en procedures.Je belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn onder andere: Leiding geven aan de afdeling Operations, toezicht houden op de ontwikkeling en uitvoering van operationele plannen.Samenwerken met de managing director om het jaarlijkse operationele plan te ontwikkelen.Opstellen, beheren en bewaken van afdelingsdoelstellingen om ervoor te zorgen dat deze overeenkomen met de doelstellingen van de organisatie.Ontwikkelen en coachen van medewerkers om hun vaardigheden en prestaties te verbeteren.Deelnemen aan het opstellen en beoordelen van productideeën, programmavereisten en ontwikkelingsplannen.Adviseren over werving, selectie en training van personeel om een goed presterend team samen te stellen.Beheren en ontwikkelen van operationele procedures om efficiëntie en kwaliteit te optimaliseren.Coördineren van productieplanning met verkoop-, service- en kwaliteitsafdelingen.
Sales Director Hoogwaardige Staalproducten
Jouw opdracht als Sales Director is veelzijdig. Je beheert een aantal internationale Key Accounts, waaronder EPC Contractors, en stuurt het (internationale) sales team aan (8 FTE) en de daarbij behorende backoffice (4 FTE). Daarnaast schakel je veelvuldig met de verschillende afdelingen en zorg je voor ontwikkeling van jaarlijkse wereldwijde verkoop- en zakelijke ontwikkelingsplannen gebaseerd op onderzoek naar de huidige en potentiële markt en klanten. Met als doel het realiseren van gebudgetteerde omzet en marge. Je maakt deel uit van het managementteam waarin strategische beslissingen worden besproken en genomen.Jouw verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit: Opstellen van de te realiseren omzet- en margedoelstellingen per klant(groep), die met het gehele business unit team worden gerealiseerd;Opzetten en onderhouden van een netwerk, met als doel marktanalyses sneller te kunnen uitvoeren;Verantwoordelijk voor het werk van de (Senior) Sales Manager en voor het goed functioneren van het salesteam;Je gaat oplossingsgericht te werk en treedt actief op bij stagnatie in het project.
Treasury Accountant
You will be working in a high performing team, alongside peers always trying to reach the next level. As part of the Accounting & Back Office team you will ensure the internal and external compliance of all payment obligations (invoices, debt- and derivative transactions) and you play an important key role within the treasury of the Group. You like to work with figures, and you are curious to understand the story behind these. This means you are responsible for the entire financial accounting process and proactively improves the processes of the Accounting & Back Office department. You will report to the Head of Accounting & Back Office and work closely with the other departments Treasury, Controlling and Tax.A selection of your responsibilities: Checking, confirming and managing day to day treasury payments across global bank accounts;Collaborate with and provide relevant treasury and accounting information to different stakeholders as banks, auditors, headquarter.;Ensuring a consistent, timely and high-quality reporting on a monthly and quarterly basis (group- and statutory reporting, reporting Dutch Central Bank, etc.) based on internal and external (accounting) guidelines;Ad hoc financial analysis and preparation of presentations for management;Proactively participate in company-wide projects;Continuously improving the treasury processes and optimize reporting activities.
Team Manager Parts Energy Systems
Als Team Manager Parts ben je verantwoordelijk voor de (internationale) verkoop van onderdelen aan klanten en partners inclusief daarbij behorende klanttevredenheid en overige KPI’s. Jij hebt de leiding in de contacten met diverse producenten. Daarnaast ben jij het boegbeeld namens de afdeling naar de klanten en overige relaties. Met jouw innemende persoonlijkheid en inhoudelijke kennis ben jij een belangrijke gesprekspartner in de professionalisering van e-commerce en key accountmanagement.Naast de operationele aansturing van het Parts team houd je je voornamelijk bezig met: Het bewaken van de merk- en leverbelofte;Het verdiepen en verbreden van het klantportfolio;Het onderhouden van een leidende rol in de contacten met de OEM'ers;Het professionaliseren van de sales & operations planning;Het verder ontwikkelen van het B2B e-commerce platform;het ondersteunen van nationale en internationale partners (dealers);Het uitvoeren van de strategie op tactisch niveau als lid van het middenkader;Het verder ontwikkelen van jouw team.
Senior Manager Auditpraktijk met doorgroei naar tekenend Accountant
Je zal het team versterken en leiden en je bent verantwoordelijk voor het leveren van hoogwaardige auditdiensten aan de klanten. Je zult een leidende rol spelen ten aanzien van het beheren van assurance-opdrachten, het onderhouden van klantrelaties en het ontwikkelen van je teamleden binnen de praktijk. Je rapporteert rechtstreeks aan de eindverantwoordelijke Accountant of Partner en bent betrokken bij strategische besluitvorming binnen het bedrijf.Jouw verantwoordelijkheden bestaan o.a. uit: Leiden en beheren van (complexe) auditopdrachten van begin tot eind, inclusief planning, uitvoering en rapportage;Evalueren en beoordelen van interne beheersingssystemen en financiële processen van klanten;Coördineren en samenwerken met multidisciplinaire teams om klantbehoeften te vervullen;Ontwikkelen van diepgaande kennis van klantbedrijven en -industrieën;Identificeren van risico's en kansen voor klanten en het bieden van waardevolle inzichten;Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties;Coachen, ontwikkelen en begeleiden van teamleden;Bijdragen aan de groei door nieuwe klanten aan te trekken en bestaande relaties uit te breiden. Kansen: Mogelijkheid om te groeien naar tekenend Accountant;Mogelijkheid tot specialisatie op de vakgebieden Tech/IT, Duurzaamheid, Zorg en Vaktechnisch Compliance;Mogelijkheid om invulling te geven aan de Academy (geven van trainingen en workshops).
Posities 1 t/m 5 (van 65 posities)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Aanmelden Deen nieuwsbrief?
Aanmelden

Contact

Ontmoet onze consultants
Heeft u een vacante positie, of bent u zelf een professional of manager op medior tot senior niveau en zoekt u een betrouwbaar bureau? Neem dan gerust contact met ons op. Wij bespreken graag de diverse mogelijkheden met u.
Maak een afspraak